Klachtenformulier
Voor het in behandeling nemen van uw klachten kunt u gebruik maken van onderstaand formulier.
Vermeld hierbij duidelijk uw contactgegevens, de omschrijving, plaats en aard van de klacht. Geef indien mogelijk meerdere telefoonnummers door, zodat we u altijd kunnen bereiken.
Voor urgente meldingen kunt u ons telefonisch benaderen.
Wij zijn 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar.
U dient hiervoor het volgende storingsnummer te bellen:
Tijdens kantoortijden (8:30 en 17:00 uur) – 045 711 62 23
Na kantoortijden (17:00 en 8:30 uur) – 06 46 61 29 72
Wij verzoeken u vriendelijk om tussen 17.00 uur en 08:30 uur alleen spoedeisende klachten door te geven.
Wij wijzen u erop dat u zelf geen aannemer/reparateur dient in te schakelen. Mocht u dit onverhoopt toch doen, dan zijn de gemaakte kosten voor eigen rekening.