Klachtenformulier

Voor het in behandeling nemen van uw klachten kunt u gebruik maken van onderstaand formulier.
Vermeld hierbij duidelijk uw contactgegevens, de omschrijving, plaats en aard van de klacht. Geef indien mogelijk meerdere telefoonnummers door, zodat we u altijd kunnen bereiken.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Straat & Huisnummer

Postcode & Plaats

Telefoonnummer

2e Telefoonnummer

Omschrijving Klacht

Indien storing aan meegehuurde installatie(s)

Merk & Type

Eventuele storingscode

Reeds door uzelf ondernomen actie

Vermoedelijke oorzaak

Kan er gevolgschade ontstaan?

Overige mededelingen

Voor urgente meldingen kunt u ons telefonisch benaderen.

Wij zijn 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar.

U dient hiervoor het volgende storingsnummer te bellen:
Tijdens kantoortijden (8:30 en 17:00 uur)      –           045 711 62 23

Na kantoortijden (17:00 en 8:30 uur)             –           06 46 61 29 72

Wij verzoeken u vriendelijk om tussen 17.00 uur en 08:30 uur alleen spoedeisende klachten door te geven.

Wij wijzen u erop dat u zelf geen aannemer/reparateur dient in te schakelen. Mocht u dit onverhoopt toch doen, dan zijn de gemaakte kosten voor eigen rekening. 

 

Phidec Vastgoed Beheer - Geerstraat 42a - 6411 NS Heerlen - Tel.: 045 711 62 23 - Email: info@phidec.nl